ՈՉ ՍՈՎՈՐԱԿԱՆ ԱՍՏՎԱԾՈՒՀԻՆ

greta garbo
Համր` հետագայում նաև  հնչունային ֆիլմի աստղ` Գրետե Գարբոն շվեդամերիկյան դերասանուհի է (1905-1990) :  Նա այնդպես էլ չամուսնացավ, երեխաներ չունեցավ և շատ քիչ քանակությամբ ընկերներ ուներ: Հոլիվուդի թագուհին հատկապես կյանքի վերջին տարիներին խուսափում էր մարդկանցից: Նա մահացավ մենակ, այնպես ինչպես ինքն էր ցանկանում:
Ահա Միլեն Ֆարմերի երգը, որը նվիրված է Գարբոյին և կոչվում է հենց «Գրետա»` «Greta»: Այստեղ հնչում է Գարբոյի տարբեր ֆիլմերից վերցրած խռպոտ ու դրամատիկ ձայնը :
Սրանք այն արտահայտություններն են, որ գրեթե ամբողջովին նկարագրում են Գարբոյին.
«Ես չեմ պատկերացնում ինձ ամուսնացած կնոջ դերում…սարսափելի կոչում է » 
 
« Սեփական արժանիքները ցույց տալու համար ավելի շատ խելք է պետք, քան թերությունները կոծկելու համար»
 
«Սեքսը բարենպաստ է մաշկի համար » 
 
« Կյանքը կարող է հիասքանչ լինել, եթե իմանաս, թե ինչպես վարվել նրա հետ» 
 
«Ես երբեք չեմ ասել, որ ես ուզում եմ մենակ մնալ: Ես ասել եմ,որ ուզում եմ ինձ հանգիստ թողնեն, իսկ դրանք տարբեր բաներ են » 
 
«Աստղ լինելը հեշտ գործ չէ, այն պահանջում է հսկայական ժամանակ և դա ես ասում եմ ամենայն լրջությամբ » 
Greta Garbo

Leave a Reply

